Bacterie-fingerprint - Reisverslag uit Kitui, Kenia van laurainkitui - WaarBenJij.nu Bacterie-fingerprint - Reisverslag uit Kitui, Kenia van laurainkitui - WaarBenJij.nu

Bacterie-fingerprint

Door: laurainkitui

14 Mei 2011 | Kenia, Kitui

Habari iedereen!
De eerste stageweek zit erop! Het was hard werken, ook een aantal keer overgewerkt. En we hebben ons werk voor deze week eigenlijk nog niet af.. Tja ze laten ons niet zonder werk zitten hier, genoeg te doen! We zijn ook al aardig wat bacterien tegen gekomen!
Het was een hele gezellige week! Onze teammates zijn enthousiast en willen graag wat bijleren. En wij op onze beurt weer van hun. Heel grappig, guus had per ongeluk zijn vinger in een bacterie plaat gezet. Je zag zijn vingerafdruk tussen de bacterien zitten! Wij hebben 'm lekker gepest met z'n 'bacterie-fingerprint'!XD
Donderdag zijn we lekker 'uit lunchen' geweest. Ik had een chapati met beef, chapati is echt mijn lievelingsgerecht(A). Was weer eens wat anders dan de boterhammetjes met ananasjam:P.
Vrijdag zijn we ook uit eten geweest om onze eerste stageweek af te sluiten. Daarna nog even een 'Tusker' (keniaans biertje) bij Envy gedronken.
Vandaag staat de grote schoonmaak op de planning. Iedereen is constant aan de diarree, dus we gaan de boel maar eens lekker ontsmetten!
Maar nu lekker van het weekend genieten!:)
Groetjes Laura.

• 14 Mei 2011 - 09:47

Denise:

Zo, dat ziet er stoer uit in je labjas! Het echte werk is nu begonnen! Leuk eindelijk een keer een foto van jou ;)

Succes nog ff daar!!

Liefs, Denise

• 14 Mei 2011 - 15:35

Miriam:

Heej nichie,
    Aan de schijt, getverderie. kan natuurlijk ook niet missen, moest een keer gaan gebeuren.
    Heel fijn om te mogen lezen dat je het zo naar je zin hebt. Valt me mee hoeveel Nederlandse producten je daar nog kan krijgen of maken? Daar heb je misschien ook wel behoefte aan, een lekker stroopwafeltje of muffin (met vlees, hoezo aan de diarree). Weinig enig prive momentjes of heb je daar ook niet zo'n behoefte aan? Je hebt natuurlijk een mooie kalender waar je iedere dag je dosis vandaan kan halen. Hoe is het met je post, hoeveel is er al open gemaakt? Je verhalen zijn super leuk om te lezen, ga zo door (docenten he..)Succes met al je bacterien en onderzoekjes.. Liefs Ruud en Miriam

• 19 Mei 2011 - 14:12

Willy:

Hoi Laura,
    Ben heel benieuwd hoe het met je bacterien is afgelopen.....
    En wat je daarna gaat doen als je het weet....
    Tot horens...
    liefs willy

• 20 Mei 2011 - 17:06

Ilse:

Hé, Laura!
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van jouw Kenia-avontuur! Ik ben benieuwd naar je volgende bericht...

Groetjes, Ilse.

• 21 Mei 2011 - 07:10

Engelbert:

Hoi Laura,

Leuk om over jou in Kenia te lezen!

Groetjes Engelbert

• 22 Mei 2011 - 13:36

Cobi Van Der Meer:

Hoi Laura
    Ik heb ooit van een globe trotter gehoord dat je altijd cola moet blijven drinken dan heb je nergens last van. Kijk kun je meteen nog een onderzoek doen (kijken of het echt helpt)
    Veel plezier

• 23 Mei 2011 - 19:58

Antoinette:

Hoi Laura,
    De verjaardags boodschap voor Theo is aangekomen. Hij is nu echt 50 maar ziet er nog net zo jong uit als gister. Dus valt 50 toch wel weer mee. Klinkt alleen een beetje oud. Maar jij hebt het ook erg naar je zin. Leuke foto's.
    Groetjes